dagen i bilder!

Idag har vi fått kakel i badrummet, där mosaiken är kommer duschen vara. Blandaren kommer sitta där.
På bilden under finns inget golv ännu. Det kommer i morgon och ska vara i samma färg som mosaiken, fast större plattor.
Taket har fått sig en första omgång med spackel som ni ser. Jäkla torktider på allt bara..



Till middag köpte vi färdiga kyckling vinagr och en påse med ceasar sallad och lite ruccola. Super gott och enkelt när tiden tryter.
För att stilla mitt sockersug med något annat än choklad blev det vindruvor. Defenitivt bättre och underbart gott!


Efter en jobbig natt med lite sömn och mycket vatten i benen ska det bli skönt att krypa ner i sängen. Jag kommer nog sova som en stock inatt. Varannan natt är tydligen min grej.

Natti natti!



Kommentarer
Postat av: carina

Kungsbacka Nytt, sidan 9 :)

Hoppas du sov bra oh får en härlig fredag! Kram

2010-05-14 @ 06:06:30
URL: http://carinadenfina.blogg.se/
Postat av: Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥

Det kommer att bli så fint hemma hos er!

Längtar nog lika mycket som er på att det ska bli färdigt så jag får se HUR fint ni kommer att få det :)



Hoppas att du fått sova bra inatt vännen, för absolut att jobbiga nätter är hemska...



Tack för din fina kommentar om min mormor också <3

KRAM!

2010-05-14 @ 08:52:42
URL: http://www.edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: emma - mamma till dwayne

sv: mh skoja inte,, det var de värsta jag visste. skönt att det är bort nu iallafall =) är allt bra med dig idag?

2010-05-14 @ 09:13:28
URL: http://eemmaaaaa.blogg.se/
Postat av: Melanie

Dessa jobbiga nätter är verkligen dom värsta! Jag får så dåligt humör också och tappar lusten till allt när jag sover så dåligt:/ Hoppas du fick en skönare natt i natt.



Gud vad fort det går för er, det kommer bli så snyggt! God mat också, snabbt, nyttigt och enkelt:) Mums! Vad har ni för er denna fredag? Jag ska roa mig med tvättstugen och sen kommer syster hit ikväll, trevligt:-) Kram på dig!

2010-05-14 @ 10:50:44
URL: http://nartvablirtre.blogspot.com
Postat av: C

Kul att se er förvandling! Borde nog också ta in en målare för att spackla innertaken...sen ;) eller så gör vi det också själv men man borde absolut tänka avlastning ibland. Ha en härlig helg!

Kram

Postat av: Alexandra -mamma till Leia

åh va snyggt det kommer bli!

2010-05-14 @ 20:16:06
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback