vatten över huvudet

Efter en lång men trevlig dag i stan är jag helt slut. Vi promenerade mycket jag och kusinen. Det får jag sota för nu. Fy fan vad det värker. Så det blir soffa med film idag. Ingen middag med andra ord.

Jenny komer över för pizza och soff mys. Passar mig perfet.
Jag är även lite gnällig, trött och inte alls på humör.
Så hoppas ni har en trevlig lördag.
Vi hörs  imorogn med massa ny energi.


konstverk i turksik sand.
Jag gjorde den och messade hem till kärleken när jag var i turkiet
för två år sedan.
Gullig jag är =)

Kommentarer
Postat av: Melanie

Jobbigt när man har sånadär dagar, men det är ju helt naturligt. Och ibland måste man få vara lite gnällig också. Tänk vad mycket hormoner vi har i våra kroppar som spökar med oss just nu haha:-) Låter gott med pizza, hoppas den smakade och att kvällen i soffan blev riktigt skön. Kramar!

2010-03-21 @ 09:35:15
URL: http://www.nartvablirtre.blogspot.com
Postat av: Melanie

Haha ja ursch, jag är så trött på alla tramsiga statusuppdateringar om vad folk gör, tycker, har för väder, ska göra, har gjort, när dom vaknade osv osv osv. Du är klok som aldrig skaffat skiten:-) Helt rätt val! :)

2010-03-21 @ 11:13:08
URL: http://www.nartvablirtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback