Torsdag

och den obligatoriska tvätt dagen. Korgen är full och behöver tas om hand. Inte kul, men välldigt skönt när det är klart. Lunch blir det tillsammans med Madde och Theo. Hörde något rykte om paj, det lät mummsigt. Madde kan laga medans jag och Theo leker =)

Just nu sitter jag och försöker fatta vad man ska köpa för lakan och täcken till den lilla sängen. Babyproffsens egna täcken och kuddar passar bara till deras lakan och kuddar vad jag fattar det som. På Ikea har dom helt andra mått + att deras täcken är rekomenderade från 12 månader. Men jag tror i och för sig att det bara är en rekomendation, för små barn kan ju inte ta av sig täcket själv om dom blir för varma. Då är det ju tur att det finns föräldrar som gör det åt dom =)

Var har ni handlat?



Jag hittade ett vitt vanligt spjälsängsskydd på ikea, tack för tipset.
Så bra att få ideer och inspiration av er alla.

Kommentarer
Postat av: Gabby

Javisst är det roligt!=) Nä precis bättre att ha det mesta hemma & kunna fokusera på det viktigaste. Hur är allt med dig idag? kramar

2010-03-18 @ 19:20:22
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: Janni gravid i vecka 36 <3

Du måste vara rädd om dig!

Vad fina sängar!

Vi ska ju köpa spälsäng senare, men har inte tittat så mycket efter det ännu! Finns ju hur många som helst!



Idag har jag också bara varit hemma och städat och tagit det lugnt :)

Skönt ibland men jag blir lite rastlös!



Ja alla fina kläder som kommer in nu, jag blir helt tokig. Tur jag inte kan prova något med bamsemagen :)

Kramar ta hand om dig!

2010-03-18 @ 19:33:43
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback