söndag

Det har kommit mer snö i natt, INTE OK! Vill inte mer nu, För övrigt har jag sovit ganska dåligt, vaknat vid ett flertal tillfällen av smärtor långt upp på magen, under revbenen precis. Det trycker väll på mer och mer nu antar jag. Men det är fan inte skönt. Men större ska den bli lilla kulan =)

Idag tänkte vi kolla på lite kläder till mannen. Han behöver fylla på med diverse t-shirts och hoddies. Men jag känner mig lite seg, nosen rinner och huvudet vill mest bara vila. Några avsnitt one tree hill och en stor kaffe latte ska nog få mig på benen.


Vad tycker ni om färgade shinos? själv tycker jag det är cool, här är dom lite fel matchade i och för sig. Men min man skulle aldrig ta på sig ett par. Kankse röda, jag får försöka.

Hoppas ni får en fin söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback