söndag

Idag ska vi en vända till IKEA. Vi ska kolla på köksbord och en byrå till fisken. Jag vill ha en enkel vit byrå som det går ner mycket kläder och skit i. Kanke att det till och med finns en tillhörande liten garderob. Ja vi får se.
Som köksbord ska vi ha ett enkelt ek bord med ek stolar och brun skinn sittdyna.



Nått i denna stilen kanske. Fast två byråer bredvid varnadra för maximal förvaring!

Mamma och pappa ska möta upp oss för en lunch innan vi ska gå på hockey. Frölunda möter Linköping i scandinavium. Vi har VIP biljetter. Hallen kommer koka. Oj så roligt det ska bli.
Så nu är det dags för en dusch innan bilen går mot IKEA.



Kommentarer
Postat av: Hanna, mamma till Ellen

Jag har också lyckats fjäska med mannen till Ikea :) Vi har en vit dubbelbyrå från malm till Ellen och den är proppad med kläder :) så lika bra att köpa stort från början haha ha en mysig söndag och hoppas ni hittar massa fint på ikea! kram

2010-03-28 @ 13:49:08
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Melanie

vad roligt med hockey! inte ofta jag kommer iväg på någon match, men när man väl gör det tycker jag att det är lite småtrevligt faktiskt, trots att jag inte är någon hockeyfantast direkt;)



Kul med ikea, bra förvaring är ju verkligen himla viktigt nu när man får smått. Har själv dom där byråerna, men i ek. Och 2 bredvid varandra är jättebra, plus att dom inte är alltför dyra heller vilket är toppen:) Hoppas ni haft en härlig dag!

2010-03-28 @ 16:40:07
URL: http://www.nartvablirtre.blogspot.com
Postat av: anna

Haha jag har varit på mio och kollat på hockeyn...great mindes think alike ;)

Hittade ni det ni sökte.

2010-03-28 @ 22:36:35
URL: http://ginnyajag.blogg.se/
Postat av: Malena

Varning för den byrån om du har långa naglar!! Vi har en sån och när den är rätt fullpackad med tunga saker så får man minsann vara försiktig när man drar ut lådan. Vet inte hur många gånger jag krachat en nagel när jag ska dra ut lådan. Man liksom tappar greppet. Kanske min är för fullpackad ;)

I-landsproblem :D



Kram M!

2010-03-29 @ 14:33:14
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback