soliga tisdag

Nu ska jag snart ge mig ut i solen. Gud så underbart. Skulle vilja slänga på mig en liten kofta och en sjal och springa ut med converse. Men riktigt så bra är det ju inte än. Men vad gör det, solen lyser ju. Lycka!!

Det blir en fika på K-mässan med Jenny, ett ärende till Norra Halland för löne uppgifter. Jag har massa papper att ta tag i som har med försäkringskassan att göra. HATA!!

Måste köpa nässpray, jag har hört att många blir beroende av det under graviditeten. Så jag har varit lite rädd för att använda skiten. Vill lixom inte bli fast i nässprays träsket. Nä, skämt och sido, nu måste jag för att kunna sova. Använder ni nässpray? Någon som blivit beroende?







Kommentarer
Postat av: Melanie

Jag blev dunderförkyld för kanske 5 veckor sedan, och det gick ju fort över - förutom nästäppan som vägrar att släppa! pratade med min BM om det och hon sa att jag säkert får dras med det tills bebisen kommer, eftersom graviditeten gör att slemhinnorna sväller. Jag vill inte heller använda för mycket nässpray, så jag tar i stort sett bara när jag ska sova. Annars skulle det aldrig gå. Tur det ej är farligt för bebis i alla fall:-) Kram på dig!

2010-03-16 @ 13:38:11
URL: http://www.nartvablirtre.blogspot.com
Postat av: Gabby

Tack så mycket=) Ja jag älskar dom, blev premiär användning av dem idag i det soliga vädret & de var ursköna. Scoretts egna märke till ett MKT bra pris! Kram på er=)

2010-03-16 @ 15:18:25
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: janni gravid i vecka 36 <3

Jag vill också kunna springa ut i en scarfs och kofta, ooo hoppas våren verkligen kommer nu!



Jag kan inte använda nässpray, blir beroende av det direkt, så har faktiskt inte använt det på 2 år nu! hihi! Kramar

2010-03-16 @ 21:21:22
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback