Så var det fredag

God morgon!
Solen lyser in lite svagt och jag har precis avslutat gröt frukosten och en kopp kaffe. Kl 10 ska jag på en blodtrycks koll hos barn morskan, efter det ska jag bara vara hemma och greja. Dser ut som fasen över allt. Damm råttor i hörnen och grejerna jag handlade på Ullared ligger forfarnade framme i hallen. Inte likt mig. Men jag vet inte var jag ska göra av allt med tanke på flytten som närmar sig med stormsteg. Några lådor står redan packade och fler kommer det bli innan dagen är slut.
Undervåningen kommer ju att total renoveras, men övervåningen kommer jag (syster?) att flytta in massa kartonger till redan när vi får huset, så slipper det stå här och ta plats. Allt som är bebisens ska upp, alla mina kartonger med kläder som inte går att använda. Massa porslin och krukor, sånt som inte används varje dag helt enkelt.

För övrigt såg jag sista sesongen av one tre hill igår. så ledsamt! Men nu finns det tid över till annat som sakt. Dags att ta tag i mitt hem.

Hoppas ni får en härlig fredag.



fisken vinkar (Vecka 18+1)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback