Måndag

God kväll i stugorna.
Nu skulle ni se oss. Mannen sitter i sängen bredvid mig med datorn. Jag ligger med min dator i knät och tv:n står på framför oss. Vilket radar pår vi är.

Dagen idag har varit toppen. Efter morgonens besök hos barnmorskan (som för övrigt gick bra) åkte jag till Madde och Theo för en fika. Så söt han är lilla mannen. Han har verkligen blivit stor. Knappt 4 månader är han, men gud va mycket det har hänt under denna tid. Nu skrattar han och kollar mig i ögonen. Han är verkligen med. Jätte kul.


Madde och Theo innan dopet!

I morgon ska jag fika med mor och promenera med Frida och lill Prinsen.
Hoppas solen lyser på oss. För idag var verkligen inget kul väder. Dimman låg som brand rök över hela kungsbacka stora delar av dagen.

Nu blir det tidning en stund innan locken faller ner.
Nana gott!

Kommentarer
Postat av: Melanie

Vi kollade när vi gjorde ultraljudet i v.18 :-) BM sa att det är väl 1 på 100 att det är fel, men en Moa verkar det ju som iaf hihi.

2010-03-08 @ 22:41:50
URL: http://nartvablirtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback