lördag

God morgon lovers.
Har ni nanat gott? Jag sov sådär, drömmde mycket tills mannen kom hem vid 1 inatt. När han väl var hemma somnade jag som en stock.

I dag ska vi in till Göteborg med min mamma och pappa. Pappa ska handla en bas och en gitarr hos vår vän David. Det ska bli mysigt att strosa runt och kolla lite. Äta lunch och bara få vara ute i solen.
Jag funderar på att trilla in på Hm och  kolla efter detta fina kit jag hittade på nätet. Det borde ju mannen sponsra efter en runda med massa öl igår! Eller vad säger ni?



Grönt kasnke kan pigga upp lite!
Hoppas ni får en fin dag i solen.

Kommentarer
Postat av: janni gravid i vecka 34 <3

Vad fint det var, den gröna färgen var helt underbar!

Dom leggjeansen har jag, super sköna! Kramar

2010-03-06 @ 12:55:20
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Så fin du kommer bli i det!

pussar

2010-03-06 @ 17:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback