kvälls sysslor

Jag ska börja med att säga att det blev nog lite fel i texten under. Frida och jonas fick en Ludvig. Om vi får en son ska han heta Nils. Så har vi rett ut det =)

Här i kungsbacka har jag det för tillfället skit tråkigt. Sitter med masssa papper från försäkringskassan. Det är så trist att man ska behöva pilla och trixa med sånt när man väntar barn.
För övrigt har jag haft en lugn dag, tvättat och varit på föräldrar grupp med mannen. Måste säga att jag var mycket skeptisk innan. Nu är det lite bättre. Det va OK. Men inte riktigt vår grej ändå.

Nu är det nana dags här hemma.
Mannen är sjuk. Stackarn snörvlar och är lite ynklig.
Måste bädda ner och krama.

natti


Kommentarer
Postat av: Madelene

aha! jag bläddrade igenom din blogg och såg att du hade lagt upp en bild på 2 mössor, en med william och en med ludwig så jag trodde att ni valde mellan de namnen! :)

Nej är det en kille är vi långt ifrån eniga! :p haha! Kram

2010-03-02 @ 23:24:29
URL: http://maddeluttten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback