God morgon söndag

Igår hade vi en jätte skön dag i stan med mamma och pappa.  Det var tok mycket folk, solen sken och alla verkade glada. Inne på HM var det ca 700000 personer, men jag lyckades få med mig en vit blus en vit klänning och jeans leggingsen som jag visade igår. Dock ska dom bytas till en jeans kjol i stället. Känner att jag inte riktigt trivs i tighta jeans. Mina ben är ju så jävla vatten fyllda.

Sen hittade jag SKORNA. The one.. Färgen är perfekt, jag är super nöjd. I dag ska jag kolla om jag hittar en färg till på Kungsmässan. Har kommit på att en stark färg är nog inte vad jag behöver, så det blir nog vita svarta eller grå.
Kolla kontot första kanske!

Idag ska vi nog ta oss till Frida och Jonas en sväng igen. Jag har glömt kameran varje gång jag är där. Men idag ska han vara med på bild lill Prinsen.

Hoppas ni får en fin dag i solen vänner.
Bilder från shoppingen kommer snart.



Kommentarer
Postat av: miss lin

det verkar som om alla säger olika när det gäller osten. rebeccas bm sa att det var ok och det sa min gyn tant. jaja det är inget som jag över konsumerar i alla fall. skall höra igen när jag är där i april =)

2010-03-07 @ 12:14:21
Postat av: Melanie

jag har två sådana jeans kjolar från H&M mama, dom är riktigt sköna! :-)

2010-03-07 @ 12:22:55
URL: http://www.nartvablirtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback