God morgon solstrålar

Idag lyser faktiskt solen lite. Det gör ju inget efter gårdagens gråa gråa dag. Jag har börjat min dag med tvättning. Inte alls specielt kul, men behövligt.
Igår fick Frida sin lilla son. Som vi har väntat och längtat. Han vägde 3900 och var 50 cm lång. Alla mår jätte bra!  Så idag ska jag bege mig ut på en liten shopping tripp. Om jag orkar vill säga. Denna veckan har börjat riktigt trött.

Tänkte jag skulle shoppa loss inne på HM, ryktet säger att det går åt många bodys i början, kräk här och bajs där =) Jag har blivit helt förälskad i HM´s barn avdelning. Så mycket fina grejer, mycket coolare och mycket billigare. We like! Colla killar måste ju ha tuffa kläder.



I butik finns givetvis mer söta och praktiska saker att ha precis i början. Nu valde jag ett grönt tema. Men du kan ju ta baby blå om du hellre vill ha det!.

åå vad jag längtar efter den lilla, Ludvig ska han nog heta  förresten.
Ha en bra dag vänner.




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh, vad kul! Hälsa henne så gott!

Hur är det idag?

pusselipuss

2010-03-02 @ 10:07:41
Postat av: anna (barbi)

å nej de ju MITT favvo namn....jaja först till kvarn vinner! hihihi! ha en underbar dag i solen! kanske kaffe på balkongen? puss

2010-03-02 @ 12:23:38
Postat av: Madelene

Jag har köpt mycket av kläderna du lagt upp :) Men jag har ingen aning om vad vi väntar för kön! :)

Ludvig är så himla vackert, kör på det! :D

Kram

2010-03-02 @ 15:27:57
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: Janni gravid i vecka 34 <3

Aww vad sött, gissar ni på pojke nu :)? hihi

Tack :) Ja ska se om den är lika fin i verklighetetn imorg :)



Ja det hade vi tänkt först med, men så e det bra med den som jag hittade för där är plats med lite krämer och så :)

Hur ska ni göra? När flyttar ni till nya huset:)?

Kramar

2010-03-02 @ 21:28:59
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback