god morgon ös regn

I morse tog vi lite sov morgon jag och mannen. Nyhetsmorgon och frukost i sängen. Båda är lite trötta efter några jobbiga nätter. Värre kommer det bli =) Men vad jag längtar nu. Vill inte vara gravid längre, eller jag vill ju för barnets skull, men jag är ingen bra gravid förebild!

Nu har morgonen startat med bra musik, strykning och lite röjande. Jenny kommer snart på en kaffe och lite skit snack. Mys pys! Kvällen ska spenderas på en bar i kungsbacka. Henke och Reza vill se fotboll. Så vi hänger på för lite umgänge och kanske god mat.

Jag håller på att finslipa min blogg lite men det är min grej, jag har verkligen inget tålamod. Verkligen inte nu som gravid. Så jag funderar på att betala Jenny för lite blogg design. Som om hon inte har nog med skola och allt. Men fråga kan man ju. Kolla in hennes blogg här förresten.


Nä, dags att sättta igång och ringa runt till lite försäkringsbolag. Jag ska kolla upp hem, hus och barn försäkring. Hoppas det jobbar någon trevlig i andra ändan. Jag har en förmåga att alltid stöta på stolpskott=)

later..

ni glömmer väll inte att tävla?

Kommentarer
Postat av: Janni gravid i vecka 38 <3

Godmorgon ösregn ja, fyyy vilket väder!

Jaha tänkte väl imed att du skrev han, hihi!



Vi kollde könet efter det vanliga ul, i vecka 21 eller så tror jag!!

Ha en mysig dag, kramar!

2010-03-31 @ 11:53:19
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: Melanie

Åh va gött med sovmorgon! det blev det här också idag. Jag vaknade hungrig vid 08, la mig igen vid 9.30 och vaknade strax efter 13 igen haha;-) Vädret är ingen höjdare här idag heller, så det kvittar väl om man sover bort halva dagen;)



Föressten, jag har inte någon försäkring än och vet inte om jag ska skaffa heller. Kan liksom inte bestämma mig om det behövs eller inte. Klart det aldrig är fel med försäkring, men ja...jag kan inte bestämma mig bara. Berätta gärna vilken du väljer om det blir så, jag har noll koll på vilket bolag man ska/borde välja.



Hoppas ni får en riktigt trevlig kväll i baren med god mat och härlig sällskap! Kram!

2010-03-31 @ 14:16:30
URL: http://www.nartvablirtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback