god kväll

Idag var det ett riktigt långt och trevligt möte med föräldragruppen. Vi fick även tips om att gå på möte på försäkrings kassan angående föräldrapenning. Vet inte om jag tycker det känns nödvändigt. Men frågor dyker ju upp hela tiden och man kan kanske inte veta för mycket. Vi får se. Har ni varit på liknande möten?

Snart kommer syster på en liten kvälls kaffe och med sig har hon säsong 4 av one tree hill. Tack kära du. Till våren är min söta lillasyster färdig frisör med ett jobb som ligger och väntar. Gissa om jag är stolt. Från och med nu kommmer jag alltid vara super snygg i håret =)



Kommentarer
Postat av: Anna

Lyx :)

Vill med ha en frisör i familjen :/

2010-03-17 @ 09:56:27
URL: http://ginnyajag.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag sa ju att byxorna va fina, din man har bra smak han =) Kan ju iofs vara bra med ett par större, kommer bli så snygg så!! Have a nice day! PUSS

2010-03-17 @ 10:21:12
URL: http://ladytaghvai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback