fredagsplaner

Det blir mycket snack om lilla Ludvig nu, men så sör han är. För övrigt så har jag kallat han Ludvig lite för tidigt. De blir nog Charlie i stället. Det klär faktiskt den lilla gossen bättre. I varje fall, vi var ju där igår kväll. Snuffsade, kramade och hade det super mysigt med den lilla. Jag hoppas jag får komma förbi en stund idag igen =) 

Gud vad jag längtar efter vår bebbe nu.

Idag börjar jag dagen med ett besök hos mvc.
Där efter är planerna inte så många. I kväll ska jag hem till Sandy på lite fredags mys. våra karlar ska ta en After Work och vi får stanna hemma. Så ovanligt =)

Men lets dance, solsidan och god mat duger mer än väl åt mig.
Kollar ni på solsidan?
Om inte så måste ni gå in på TV4 play och plöja.
Världens roligaste serie just nu.


Kommentarer
Postat av: anna

den är bäst! :D

2010-03-05 @ 23:49:43
URL: http://ginnyajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback