en grå måndag

god morgon, eller jag är faktiskt fortfarande ganska så kvar i nattmössa. Det är grått ute och jag kan inte riktigt vakna. Inte sova heller för den delen. Inatt har sammandragningarna varit skit jobbiga. Det började igår morse med kännningar och tung mage. Allt eftersom dagen gick blev det sämmre och inatt har jag inte sovit mycket. Förhoppningsvis är de bara att magen är trött efter ganska mycket promenerande i helgen. Jag behöver bara vila.

så det kanske är dags för säsong 7 av one tree hill.
Hoppas er dag är bra.




Kommentarer
Postat av: Malena

Ja dessa sammandragningar som kommer på natten kan man bli tokig på. När de väl börjat så håller det på ett tag. Kan tycka att det är värst när de kommer på natten eftersom man bara har det att koncentrera sig på då. Jobbigt!... Men vad gör man inte... snart så får vi belöningen ;)



Hoppas att du får en bra dag!! Kram!

2010-03-29 @ 10:45:20
URL: http://malenasplace.blogg.se/
Postat av: Janni gravid i vecka 38<3

ooo söta magen, som den växer, mysigt!



Stackare, hoppas du mår bättre idag.. Det kan ju vara att du överansträngt dig lite mycket i helgen!



Jag sover så gott om nätterna, offtast, jag vaknar och behöver kissa med sen somnar jag om igen!



Idag blir det mysdag med min syster!

Kramar krya på dig



2010-03-29 @ 11:48:05
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: Melanie

Hej! Hur gick det för dig hos BM? Jag tycker veckorna går så fort nu, knappt man hinner med:) Hoppas det är bättre med sammandragningarna för dig! Själv har jag nyss vaknat och ska inte göra någonting alls under dagen, bara slappa och ta det lugnt. Har en jobbnatt kvar innan jag är ledig. Min sambo ska också jobba inatt så då känns det lite lättare att gå iväg ändå. Han jobbar som sjuksköterska på samma jobb som mig;) Gissa hur vi träffades? Haha:)



Här är det också grått och mulet, vi gör rätt i som håller oss inne och myser istället eller hur? Hoppas du mår bra tjejen, du och din härliga fina mage. Stor kram!

2010-03-29 @ 14:30:05
URL: http://www.nartvablirtre.blogspot.com
Postat av: carina

Det lät inte roligt! Antar att det är normalt när man kommit så långt fram i veckorna?

Jodå, det var många som släckte ner runt om här, men långt ifrån alla.

Min sambo är i Thailand och backpackar (jag skulle också åkt med egentligen) och jag går runt och gråter hela tiden och över minsta lilla sorgliga sak på teven. Jag hoppas verkligen att det är gravidhormoner som spökar för så här klen mentalt är tragiskt att vara annars! :p

Nu skiner solen! :)

Kram

2010-03-29 @ 17:44:14
URL: http://carinadenfina.blogg.se/
Postat av: anna

Först - din mage är helt fantastisk!

Den ligger i örgryte. :) Ja inredning är väldigt kul :D Ska bli så gott med nytt nytt och Nytt ;)

Ni skulle flytta till hus snart va?!

2010-03-29 @ 19:23:25
URL: http://ginnyajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback