duktig tös!

Jag är så redig här hemma, det går långsamt men jag har ring runt till massa olika försäkringsbolag och kollat vad det kostar, vad som ingår och vad som vekar bäst för vårt del.
Det är mycket som finns med men också myckey som tas bort, allt kostar extra och hur fan vet man vilken nivå man ska lägga sig på? Du kan göra så många tillval att du blir tokig!

Ang försäkring av bebisen har jag bestämmt mig för at ta en mammabarn försäkring på trygg hansa som gäller när bebisen ligger i magen och fram tills det att den är ett halvår. Men den försäkringen ger inte så mycket när barnet väl är fött och förhoppningsvis friskt. Så när den lilla kommit ska jag täckna försäkring hos det bolag som vi kommer att använda oss av. Det kommer bli dina försäkringar eller vesta.

För övrigt har jag strykt, kollat ett avsnitt one ntree hill och packat några lådor med skor. Snart ska jag hoppa in i duschen och börja fixa mig för kvällen. Tänkte korka upp lite champagne lagom till mannen kommer hem. Det är han värd. Han sliter så mycket.

Min duktiga älskling


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Hej gumman! Nu har mina fina älsklingar kommit till världen;) De kom i söndags kväll=) Återkommer med mer berättande när allt lugnat sig! Kramar

2010-03-31 @ 16:28:21
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: Elly

hehe tror inte jag deltar i tävlingen för de är samma vecka som jag är beräcknad haha. Har Bf den 16 april :)Och nej vi vet inte vilket kön de är, ska ta de som en överraskning.

Sj då?

Kram

2010-03-31 @ 18:04:59
URL: http://gravidnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback