blond blir blondare!

Mitt hår blir alltid mörkare i botten på vintern. Jag brukar inte färga det för det blir jätte ljust av solen på sommaren. Vi brukar åka utomlands också, då blir det verkligen mega ljsut. Så jag brukar inte behöva det på vintern. Men de senaste året så har det hänt något. Det är liksom som om 25 råtttor dansar runt i botten. Min söta frisör syster uttryckte lite fint "Det är nog dags för en blekning på dig"
Jag fattar piken. Så here we go. Blondering och klippning på torsdag.
Jag som inte ens fyllt 26. Hur ska det här gå. Grått före 30?




Brunbränd och jätte blond. SOL, vi måste ha sol snart mina vänner.
Dessa korten är från mitt 25 års firande august 09.
Vi är fulla och glada jag, sandy,anna och hellen och frida längst ner.
Vilken kväll!

Kommentarer
Postat av: Janni gravid i vecka 37 <3

Jag har också blivit så mörk i botten sen jag blev gravid, det kan bero på det ;)

Kramar

2010-03-23 @ 09:56:56
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: Malena

Samma här! Har fått jätteful råttfärgad hårbotten. Inte kul!! :(



Kramar!

2010-03-23 @ 10:35:36
URL: http://malenasplace.blogg.se/
Postat av: Melanie

Åh jag älskar ditt hår, vilka lockar:) Helt fantastiskt vackert! Tror också det har med graviditeten att göra. Sen jag blev gravid har jag fått oerhört fett hår, så trist! Tur det finns schampoo för det också;-) Skönt med besök hos frissan i vilket fall som helst. Kram!

2010-03-23 @ 16:55:34
URL: http://www.nartvablirtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback