avklarat

Nu är hemmet rent. Jag har med hjälp av mannen lyckats fixa till hela hemmet. Det har dock tagit HELA dagen, för alla pauser jag har varit tvungen att ta mellan varven. Jag ska erkänna att jag fuskat lite på sina ställen. Men det viktigaste, köket, toan, dammning och dammsugning är avklarat. Den rena tvätten ligger i garderoberna igen och i morogn ska det strykas och tvättas golv!! Sedan är helgen mer än välkommen.

Mannen har jobbat sena nättar och kvällar framför datorn de sista veckorna. Nu värkar han vara på väg tillbkaka. Ingen dator på hela kvällen, hittills! Så jag hoppas på en riktigt trevlig helg tillsammans.

Fredag kväll ska vi spendera med vänner och Stefan Andersson.
Han gör sin konsert skeppsråttan på Kungsbacka teater i morgon. Det ska bli tiktigt trevligt. Vi ska börja här med lite bubbel och en mat bit.



Vi var på "90 kleist" på Marstrand i Höstas. Det var riktigt bra. Hoppas han bjuder på en lika bra tillställning i morogn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback