Fredags mys med syster!

Henke har gett sig ut med grabbarna för "sisat kvällen med grabbarna" Reza och Jenny gifter sig i morogn så det är fullt ös här. Kläder som ska strykas och kort som ska skrivas.
Jag och Ella ska med till Kyrkan, Hoppas den lilla damen är lika snäll som vanligt! Henke ska vara med på festen en sväng, jag är inte alls avundsjuk. Vill också gå på bröllop.

I varje fall så håller jag och syster på och tar igen lite förlorad tid. Det var super länge sedan vi hängde. Så nu har vi avnjutit Henkes goda spagetti och köttfärsås och ska slänga på en film. Hoppas vi hittar någon rolig komedi kanske.


Jag och Sanna för snart 1 år sedan.

Kommentarer
Postat av: carolina

vad vacker du är :D

2010-06-19 @ 10:59:06
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback