bröllopsyra!

Jag måste erkänna att jag var trött på Daniels och Viktorias bröllop redan innan de gifte sig och nu är det inte bättre. Harregud vilket pådrag. Men som dom säger. Det är ju en stor sak som bara händer en gång i livet. Viktoria var välldigt vacker och de ser så lyckliga och söta ut tillsammans.

från aftonbladet!

Vi var ju på Reza och Jennys bröllop förut. OJ vad tårarna sprutade där. Jenny var så fin och tjejen som sjung i kyrkan hade en helt otrolig röst. Henke är med på middagen nu och jag är hemma med Ella. Jätte tråkigt att jag missar hela kalaset, men så är det.

Ellas mage lugnade förresten ner sig vid halv 1 inatt och hon somnade gott i sängen och sov till halv 7 i morse. Underbart. Men jag är trött. Har inte sovit sedan dess.. det har ju hon =)


Ella snuffsade gott i morse när vi andra gjorde oss klara för den stora vigseln.
Jag missade helt att ta kort på lilla damen i hennes bröllops outfit. Var lite stressad där ett tag..

Kommentarer
Postat av: carolina

jag ska kika på de grå också, var även sugen på den gråa bodyn faktiskt, så fin :) vad skönt att hennes mage är bättre iallafall. har du svårt att sova på dagen när hon sover? jag har supersvårt med sånt, och man läser ju överallt att man ska sova när de små sover...vet inte hur det ska gå ;)

2010-06-19 @ 19:26:44
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Edvinsmamma - snart tvåbarnsmamma ♥

Skönt att magen hennes är bättre nu.

Inte alls roligt när ens små har ont...



Här har jag sett på bröllopet mer eller mindre hela dagen. Trodde inte att jag skulle vara så intresserad som jag har varit...men å andra sidan har jag alltid älskat vårat kungahus med :)



Hoppas att lilla söta Ella sover gott inatt så du också får sova :)



KRAM!

2010-06-19 @ 21:53:01
URL: http://www.edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Anonym

Bröllopet var verkligen fint tycker jag.

2010-06-21 @ 13:42:31
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback