ordning och reda!

Idag är vi hemma och grejar jag och Ella. Plockar i lådor som bara blivit uppslängda under inflytten och försöker strukturera upp gömmer och vrån. Min man är bsät på att hitta "så länge" ställen till allting. Jag hatar det. Gör det ordentligt om du ska göra det! jaja... nu börjar jag se en ordning bland sakerna..

I eftermiddag kommer mamma o pappa på en liten fika. Tänker nog pasa på att utnytja dom till att "passa" Ella så jag får så mycket gjort som möjligt. Det finns verkligen att göra hela tiden. Tidigare har jag varit städoman, jag har verkligen prioriterat att städa och greja framför att ha det bra vissa dagar. Men sedan Ella kom känns det mindre viktigt om tvätten viks en annan dag. Underbart att kunna prioritera bort ibland. Men man får passa sig för att inte bli för lat. Inegn risk för mig i och för sig. Alla som känner mig vet att det är 190 som gäller hela tiden. And i like it!

Dags att återgå!
Hoppas ni har en fin dag i solen!


Inte riktigt, men nästan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback