god mat i glada vänners lag!

Ikväll har vi blivit bjudna på grillat hemma hos Madde och Daniel i Lindome. God mat och mycket trevligt sällskap. Barnen har varit super snälla. Ella sov mest hela tiden. Duktig tös.. men vi får se hur natten blir på detta =)
Bäst jag hoppar i säng så jag får en liten timma i varje fall.



Det funkar faktiskt ganska bra med nappen nu.. vi jobbar stenhårt med att den ska sitta i munnen när tutt suget faller in. Hon spottar fortfarande ut den och blir sur i många lägen, men ofta så sitter den som ett smäck!! Men det är bara NUK som funkar för denna damen. Inga söta tjej nappar här inte!

hoppas ni haft en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Jannie

ha ha ha vad jag känner igen det där med o bara ta

NUK nappen!! Inga söta nappar här heller...

Hoppas allt är bra med er! O jag håller tummarna för att fröken vill börja sova på natten snart igen.

Jättefina bilder från eran promenad.

Kramar

2010-07-22 @ 10:52:33
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: erica

åååh vilken sötnos!!!

2010-07-22 @ 14:03:47
URL: http://nosecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback