torsdag

Hej hopp. Hoppas ni har en fin Torsdags morgon.
Här är det molningt och kallt, men det ser ut som solen vill titta fram lite snart. Jag sitter bänkad vid mitt skrivbord med papper upp till öronen. Dags att börja beta av.

Ultra ljudet gick bra igår, det är en livlig liten sak som ligger där inne. Han (jag kallar den för han, men barnmorskan kunde inte se vad det var för kön) vinkade som en galning, sög på tummen och stoppade fötterna i munnen. Haha. Alla mätningarna stämde och han har två armar två ben och 10 tår och fingrar.
En frisk liten fisk med andra ord.




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vi vinkar tillbaks, älskade kompis!

Vink, vink

2010-01-14 @ 09:50:07
Postat av: carro & natta

söt "han" e den lilla fisken =)

2010-01-14 @ 10:00:17
Postat av: Jenny

GUD va mysigt!! De kommer bli en sådan fin goding ;)

2010-01-14 @ 10:26:21
Postat av: Moster :)

Tänk att detta är min systerson/dotter. Bara att tänka på "fisken" gör mig tårögd! Detta barnet, oavsett kön kommer att ha den bästa mamman och den bästa pappan i hela världen, och jag känner mig så lycklig över att få vara en del av hans/hennes liv! Vi två ska verkligen bli bästa kompisar!

2010-01-15 @ 14:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback