nu har måndag dragit igång

Måndag verkar inte bli så jävla besvärlig ändå. Nu har jag fått i mig lite mat också. Det gjorde susen. Jag slank in på Lindex för nya trosor, jag får verkligen kämpa för att inte slinka ner på baby avdelningen. Stegen vill lixom dra sig ditåt. Jag har inte köpt någonting till fisken än. Inte ens en liten strumpa, ingen filt, INGENTING! När får jag göra det? När ska jag göra det. Planen från början var ju att jag skulle göra det när jag vet vad det är för kön. Men vi ska ju inte ta reda på det längre. När handlar man första baby plagget??



Detta kittet från lundmyr kan jag absolut tänka mig. Gulligt va?

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vi köpte det första vid ca vecka 25. Men snälla vänta med tillbehör tills ni varit i skåneland! Men kläder går bra :)

Puss på dig

2010-01-25 @ 17:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback