nattliga diskussioner

Igår när jag kom hem från jobbet blev jag så ompysslad av min man. Jag var verkligen skit trött. Benen, fötterna, ryggen och fogarna värkte. Varje rörelse gick som en elektrisk stöt genom kroppen. Stackars lilla mig. Som tur är har jag verkligen världens bästa man. Han lagade mat, diskade och la mig i säng strax före 9. Jag somnade som en stock. 

Kl 1 i natt vaknade jag, pigg som en nötkärna. Mannen hade inte somnat. Så vi passade på att diskutera badrum, kök och annat som vi (henke) ska börja med så fort huset blir vårt. Stackars älskling kan inte somna på kvällarna när hjärnan går på högvarv. Vid 2 tiden somnade han i varje fall. Snarkade som ett litet barn. Då föll jag i koma igen. Det är riktigt mysigt att vara vaken när allt annat sover. Det kanske ska bli min nya grej. Somna tidigt för att sedan orka vara uppe en timma mitt i natten.

Hoppas ni har en bra dag och bättre säng rutiner än familjen Toft.
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback