mitt i veckan!

Hej onsdag och kära läsare.
Hoppas ni har en bra dag. Jag är lite trött. Men i dag är sista dagen innan två dagars ledighet. Jag ska jobba lite hemma, men då får jag vila ryggen och benen i varje fall. Idag bygger vi nya skylt fönster jag och carran. Lee kom ut med ett par riktigt snygga smala jens. Jätte blekta och vår frächa.
Om jag blir shopping sugen!

I kväll är det handboll igen. Hoppas på vinst idag. Fy fan vilken snopen förlust det blev igår.
För övrigt tror jag magen har växt flera centimeter i natt. Det spänner som attan på kvällarna när jag ligger i sängen. Varm som ett strykhjärn är jag också. Men det hör tydligen till.

Har jag sakt att jag känner den lilla fisken allt tydligare där inne? I morse knudde "han" som en galning!
Mycket mysigt.
 
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback