jobb lördag

Jag startar dagen idag med jobb på JC. Riktigt trevligt faktiskt. Jag har ju inte varit här på två dagar. Då finns det alltid mycket att pilla med. Mamma har lovat att trilla in för att prova lite rea jens. Det är alltid roligt med besök mitt på blanka dagen.

I går kläckte svärmor att jag ska få ett par svart uggs. (tack snälla) Hoppas det kan hjälpa mina stackars fötter. Dom värker och är så svullna. Haha, undrar hur jag kommer se ut om några månader. Kommer jag att kunna ha skor på mig då?

I kväll hoppas jag det sänds någon bra film på tv. Så jag kan äta en riktigt stor godis påse och bara ligga raklång. Fy fan va skönt. För er som är lediga hoppas jag ni är ute och har en riktgigt bra dag.

kramar



å så mjukt och skönt mina fossingar ska få det.


Kommentarer
Postat av: Sandy

Hej söta krull!

Grattis till uggsen och för att svara på din fråga.

NEJ! du kommer inte kunna ha skor om några månader,jag vet life sucks men så är det,jag är bara ärlig och det är sååååå värd det,alla dar i veckan.pusspuss

2010-01-23 @ 12:58:13
Postat av: Sanna

Fyfan vad skönt det känns att ligga hemma och vara bakfull! Äntligen är det jag som är ledig :) ring när du slutar milfen! Puss

2010-01-23 @ 13:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback