fika paus med kaffe spill!

Idag bär Anna och Samuell flytt lådor till deras nya gemensamma hem. I kväll ska vi dit och kolla läget. Plocka upp några lådor, Henke lär väll få borra lite. Han tycker det är det roligaste som finns. Jag kanske skulle köpa en friggebod till han att  ställa på tomten, så han har någonstans att vara med hammare och spik =) Om inte annat så kommer han säker koppla datorer och hålla på med sladdar.

Jag ska sitta med benen högt och dricka cola. Det är inte alltid så dumt att vara fet!
Nu ska jag ut och skälla på Marcus som har spillt kaffe i hela fika rummet. Jag fick en stor fläck mitt på magen, på en vit top. Jag måste nog åka hem!

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback