en kopp the vid datorn

God morgon solstrålar.
Idag är jag uppe med tuppen. Kan inte sova. Men det är lika skönt det. Vakna lite långsamt och äta god frukost vid datorn till massa roliga bloggar är inte fel. Elle galan var ju igår. Man stöter kanske på lite skvaller om man har tur.

Idag är det jobb för mig hela dagen.
Löne helg och förhoppningsvis massa trevlig kunder i butiken.

Jag bara måste visa er det nya överkastet fråb hemtex. Ordinarie pris 800, jag betalade 200. Bra jobbat va?
Kuddarna gick på 50 pix styck.


Detta är i lilla rummet som vi kallar det. Garderober och en säng bor här inne.
Snyggt va?

ha en bra dag
kram

Kommentarer
Postat av: daun

jag tror inte du har köpt överkastet på LINDEX??? sötnosen

2010-01-31 @ 12:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback