vem vann?

Det här med paradise hotel och stickning gick inte så bra. Efter god mat och lite tid med mannen tog jag upp stickorna och satte igång. Men fy fan va fult det såg ut. Jag blev sur och ryckte upp allt. Typiskt mig. Vill att det ska se klockrent ut från början. Men vi börjar om tänkte jag. Bara det att jag råkade tappa hur man lägger upp maskor. OM jag blev vansinnig. Slängde stickorna och fick panik. Henke bäddade ner mig i sängen och satte på paradis hotel. Jag somnade som en stock. Helt utmattad.


Idag vaknade jag pigg och glad 07:00
Ingen mer stickning för mig just nu. Jag har rotat fram ett gammalt korsord som jag ska sätta pennan till.

later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback