varberg

hej kompisar.
Jag är på Varberg, +1 på urin provet i morse och blodtrycket var som vanligt. För högt. Så jag är inlagd, dom ska ha koll på mig i några dagar. Följa trycket och hoppas på att äggvitan försvinner.
Men oroa er inte. Jag är i fina händer. Underbar personal här ska sägas.
Här följer ett bildspel på hur kul jag har.



Detta är vad jag ser rakt fram. Snygg vägg.



Detta är vad som synes till höger.
Till vänster ligger det en annan tjej. Riktigt trevlig. Vi har en liten tv, massa tidningar och inte så mycket mer.
Som tur är var mannen precis här och förgyllde min kväll. Han hade med sig datorn och massa massa godis och drickor. Kunde inte suttit bättre.



Om en liten stund kommer kvälls ronden.
Vi hörs i morgon.

Kommentarer
Postat av: anna (barbi)

ååååååååå stackars dig. sjukhus e aldrig roliga...de luktar obehagligt där....men bra att de e fin personal iaf!!tänker på dig. pöss

2010-02-25 @ 22:05:38
Postat av: Jenny

Krya på dig honey!!! Riktigt stilfullt rum du har fått =) Hehe...tur att du har datorn och en massa godis, mums! Natti natti...Puss

2010-02-25 @ 22:06:30
URL: http://ladytaghvai.blogg.se/
Postat av: carro

tänker på dig, henke och fisken =)

2010-02-25 @ 22:26:26
URL: http://misslin.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hej min älskade vän!

Rent ut sagt, jävla bajs, det där....

Men som jag tjatat om: Ni är det bara att tänka positivt och vara stark. Precis som du är!

Ha en bra dag min vän. Vi tänker på er.

Hejhej Bebben <3

Pusselipuss

Pernilla

2010-02-26 @ 08:02:59
Postat av: Sandy

usch å fy för sjukhus! Ha det så bra det nu går,så hörs vi av.kramkram,tänker på dig massor!

2010-02-26 @ 08:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback