tack tack tack

Jag har världens sötaste vän. Jag tror det är Pernilla. Hoppas jag gissar rätt annars blir det pinsamt. Stod i varje fall framför garderoben och skulle hitta mys kläder till spray solningen. Så låter det sjukt mycket när posten trillar in. Då har någon (pernilla?) skickat två tjocka kuvert fulla med tidningar till mig. Hänt extra, bubbelroom, veckorevyn mfl. Inget brev bara massa kär läsning. Jag är så tacksam och glad för denna fina gest. Dom kommer komma till stor användning nu när jag vilar.

På tal om vila så var blodtrycket bättre idag. JIPPIEEE.. nu ska det hålla sig såhär!!
Dags att fixa klart mig för solningen.

Tack än en gång kära vän!


bilden är snodd från google.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

:)

2010-02-11 @ 15:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback