spadags

I kväll är det spa dags. Ansiktsmask, inpackning och skrubbning av kroppen står på schemat. I morgon ska jag och Jenny solduscha. Det är bådas oskuld inom detta ämne. Jag är jätte nervös. Tänk om jag ser ut som en clementin efteråt. Men jag ska välja svag färg. Det är ju trots allt vintert. I varje fall, man skulle ha skrubbat kroppen innnan man kom dit så jag tänkte köra hela paketet.
När jag har mina spa kvällar använder jag mig numera av mary kay. Deras skrubb är sjukt bra. Man känner sig verkligen ren efteråt. Till kroppen har jag vantar och tvål. Funkar alltid bäst.

Jag kanske till och med ska ta mig tid att platta håret och måla naglarna. Eller håret skiter jag i, naglarna kanske kan få bli lite sommar röda.







Kommentarer
Postat av: Pernilla

Låter hur härligt som helst!

Ha en underbar dag!

Pusspuss

2010-02-11 @ 07:57:52
Postat av: Malena

Mary Kay är kanon! :)

2010-03-17 @ 13:19:08
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback