Så var det fredag igen!

God middag vänner.

Idag vaknade jag upp med världens huvudvärk. Men efter att ha varit en duktig tjej och vilat, läst bok, sovit och tagit lite luft börjar det nu kännas bättre.
Det är helt enkelt dags att ta tag i denna dag. Vi har börjat med en ful ovana (eller får jag säga henke) För om jag lagar mat plockar väll han undan? Inte sant? I varje fall efter maten är vi så trötta så vi ligger som två sälar i var sin soffa. Disken står kvar till dagen efter. Då jag tar undan den. Så det ska jag göra nu. Plocka disk, dricka latte, äta fralla och packa ner lite kläder mm inför vår lilla skåne tripp.

Det ska bli så skönt att komma ner till den underbara luft dom har där nere. Men fram för allt ska det bli kul att träffa Pernilla, Magnus och Samuell igen. Det var alldeles för länge sedan.

Hur ska ni spendera er fredag?
God mat och ett glas rött till lets dance kanske?


Henke och samuel åkte karusell på Lisseberg i vintras.

Kommentarer
Postat av: Angela

SV: Tack gumman =) De är bättre med henne, men hon är fortfarande på sjukhus. Vet inte riktigt när hon får komma hem. Men det dröjer nog ett tag.

Ha en super mysig helg och ta hand om dig.

Kram

2010-02-19 @ 13:06:50
URL: http://angelasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback