så ni hänger med

Ni är många som undrar hur jag får dagen att gå. Familj och vänner är för söta som undrar hur jag har det, säger att jag gärna får komma och hälsa på. Frågar om jag har tråkigt med mera.
Så jag tänkte berätta hur en dag i mitt sjukskrivan liv brukar se ut. (tänk på att jag gör allt Vääällldigt långsamt =)

7:30 Går up och gör frukost till mig och mannen. Denna avnjuts naturligtvis i sängen till nyhetsmorgon.
Ligger kvar och gottar mig en stund när mannen åkt.

9:00 Sätter mig vid datorn, bloggar, surfar runt lite, drömmer mig ofta bort till mitt hus. Kollar inredning mm

10:30 Bäddar sängen, plockar lite i köket, duschar, slänger mig framför tv:n en stund. Bläddrar bland alla canal+ och tv1000 kanaler eller sätter på en film.

11:00 Magen börjar blil lite hungrig igen. Gör en smoothi, eller något likande.
Här väljer jag då om jag stnannar i soffan i några timmar för film eller så  hittar jag på något litet projekt. I dag var jag på massage. I morgon ska jag fika med sandra.

13:30 Äter lunch

15:00 Lägger mig och vilar på soffan. Brukar slummra till en stund.

16:00 Börjar med maten.

17:00 Mannen kommer hem.  Äter!

18:00 Kollar tv, kanske bakar något, gör något i hemmet som behövs. Typ stryker, plockar, dammsuger. Men inte allt på en gång, EN sak i taget är mitt nya motto =)

21:30 Lägger mig i sängen med korsord eller bok.




Kommentarer
Postat av: anna

haha vad kul =) de är skitsnygga å supersköna men ramlar av :( det är stl 28

2010-02-09 @ 18:18:50
URL: http://ginnyajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback