måndag

Jag började morgonen med ett besök hos barnmorskan. Lill fisken är livlig som attan där inne. Hjärt ljuden var bra och allt är i sin ordning med fisken. Mamma därimot är det lite sämmre med. Jag har gått och fått alldeles för högt blodtryck. Barnmorskan verkade faktiskt riktigt orolig. Jag har fått en tid hos min läkare och som det verkar så kommer jag bli sjukskriven. För högt blodtryck tänker ni. Det tänkte jag med. Jätte konstigt. Men det är tydligen inte alls bra. Ja ja, mer info kommer vid nästa besök.

Tur att allt är som det ska med fisken. Det är det viktigaste.



Dags att återgå till arbetet.
Ha en fin dag i snön.
kram


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Skönt att lillen mår bra. Men tråkigt att ditt blodtryck var sämre. Kanske därför du bla varit så trött?

Vi tänker på dig

Pussar

2010-02-01 @ 18:43:51
Postat av: miss lin

du får vara rädd om dig, det finns ju bara en carro som du <3

2010-02-01 @ 19:52:51
URL: http://misslin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback