lördag

Jag har sovit så fruktansvärt dåligt i natt. Drömt en massa konstigt, jag och Henke har bråkat som idioter (i sömnen då) Han var verkligen dum och jag bara grät. Usch vilka spår det sätter när man vaknar, det känns som jag inte sovit någionting. Ändå kan jag inte sova mer. Vaknade första gången vid fyra och låg och stirrade i taket. Andra gången var vid 7. Då tänkte jag gå upp. Orkade inte kämpa mot drömmar och skit längre. Men jag somnade om och vaknade 20 över 8. Huvudet känns tungt, jag har nog inte riktigt fattat att jag är vaken =)

Ett glas mango och en film på soffan gör nog susen. Behöver vila kroppen lite till känner jag. Efter att jag visade bättre resultat på blodtrycket i Torsdags så har jag ansträngt kroppen lite fär mycket. Jag har inte stressat, men jag har slitit ut mina fogar och min rygg. Dumma envetna lill jag!

När henke vaknar, nu ligger han på rygg med den ena foten på det andra knät. Den posen har han alltid när huvudet kommer vara lite tungt när han vaknar hahah. Jag tänkte steka pannkakor till frukost. Det kan vi båda behöva. Han för gårdagens öl coh jag för en hungrig bebis och bra start på dagen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback