kvällstrix

Jag sitter och pillar och trixar med mina kategorier på bloggen. Jag har en jä..a massa men använder bara allmänt. Det ska det bli ändring på nu. Det tar tid. Men det kommer bli bra när det är klart.
För övrigt har dagen idag varit lika slapp som igår. Jag har läst ut min bok, pillat mig i naveln och druckit te =)
Fisken har varit halv tokig där inne hela dagen. Han är nog lika nervös inför i morgn som jag. Då ska vi ju till läkarn för en större utredning ang mitt höga blodtryck.

Tänk på mig i morgon när ni vaknar.

För övrigt så pratas det ju nu på nyheterna om att att det "kankse kommer bli översvämmning när snön smälter" vad fan tror dom. Klart det kommer bli det. Det är ju sjuka mängder snö uet. Vad tror dom att allt ska ta vägen?
jaja.. bara en tanke.


Bilder från översvämmningen i mölndal i december 2006.



Hur glada är ni som pendlar förresten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback