fotölj häng

hej käraste ni.
Hoppas att ni njuter lika mycket av er fredag som jag gör.
Vi har landat i skåne. Skojat, målat och läst böcker med söta Samuel. Vi har avnjutit en super god middag bestående av rostbiff, klyft potatis och god sås. Vi njuter helt enkelt jätte mycket.

Jag och Henke har fått paket. Eller det är ju till fisken. En super fin filt och två söta bodys. Tänkte lägga upp bilder. Men helt ärligt så sitter jag som en psinsessa i pernillas fotölj. Så det får vänta till i morgon. 

Nu är givetvis hockeyn på, men jag tror det blir lite sappande mellan det och solsidan. Så sjukt jävla roligt program. Jag kan medela att det snöar lika mycket här som det gjorde när vi lämnade kba vid halv 4. Vi får hoppas att vi kan ta oss hem på söndag.
jaja, ett senare problem.

Nu - Hockey.
Njut av kvällen vänner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback