Ett speciellt tack till mamma

Nu har jag satt mig ner för en stunds vila. En kall öl (underskatta aldrig carlsbergs alkoholfria) och kikar runt lite på nätet. Jag ska bädda rent i våra sängar och klä på mig lite kläder, sedan kommer Reza, Jenny och Tobbe för räkor och Lets Dance. Mys Pys.

Lägenheten är städad och tvätt korgen är tömd. (jag tar det lungt, det har tagit halva veckan+att jag fått hjälp!) Nu är jag redo att njuta ev en härlig helg tillsammans med mannen.

Bjuder på en  bild på min mamma som är för söt. Hon lämnade mig precids efter att ha städat mitt badrummet. Tack tack tack kära du. Jag hade aldrig orkat det själv.


pappa till vänster, mamma i mitten och Pernillas Magnus med Samuel i vagnen.
Bilden togs i vintras när vi hade en heldag i Göteborg.

Hoppas ni får en fin fredags kväll. 
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback