?

Jag är så fruktansvärt trött på alla konstiga tankar som far genom huvudet. Jag har varit gravid i ett halvår och kan fortfarande ine fatta hur jag är. Det är en mycket märklig kännsla som jag inte kommer kunna få ner på papper. Det är så konstigt att inte vara sig själv, så vem är jag då undrar jag ju genast. Varför tänker jag som jag gör, varför handlar jag som jag gör och framför allt, varför känns det inte bra i själen. När kommer det göra det igen? kommer jag bli normal igen. Kommer jag ha några vänner och någon man kvar när jag är färdig med detta. Kommer jag (vi) orka göra detta en gång till. Kommer jag bli sjuk nästa gång också?

Men trots detta är det sisat som överger mig hoppet. Å det jag hoppas på just nu är att allt ska gå bra det sista månaderna. För oj vad vi längtar efter den lilla.


Bilden togs den 28 januari. Nu är bebisen större och jag har knaprat lite mer choklad. Det går fort

Nu - Film, påskmust och en värmande famn.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhhhh, mitt hjärta! Allt kommer bli så bra, du är stark! Tänk att du ska få sätta ett liv till världen, den finaste gåvan som finns! Ta bara hand om dig själv och din kropp så kommer allt gå kanon, snart går det mot ännu ljusare tider, du får flytta till ditt hus och sommaren närmar sig, med grillkvällar och massa mys...med en ny familjemedlem=) Massa kramar till dig min vän!

2010-02-18 @ 19:52:52
URL: http://ladytaghvai.blogg.se/
Postat av: P

2010-02-19 @ 08:11:27
Postat av: P

Allt kommer att gå bra! Ni starka!

2010-02-19 @ 08:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback