dagen!

Vi har fått våra köks ritningar till det kommande husert. Det kommer bli såååå bra. Det ska bara fin justeras lite så ska vi nog komma överens jag och mannen.
Det kommer vara valnötsbänkar och vitt som utgör basen.

För övrigt har jag haft en välldigt slapp dag. Läst bok, sovit middag och blivit bjuden på lunch hemma hos Sandra. Helt plötsligt är klockan halv 8. Helt otroligt.

Snön täcker alla hus och gataor, varje liten fläck i hela kungsbacka är vit. Vi saltar inte här heller, så gatorna blir aldrig rena. Flera hus har rasat in och det tycks inte lätta. Mer snö kom i morse. Hur ska det här sluta?
I morgon har jag lite papper och telefonsamtal som ska fixas. Det är inte bara att bli gravid och sedan gå hem. Nej nej,. det ska fyllas i papper, ringas samtal och bokas in föräldra grupper. Men det är väll en del i procesen att bli mamma antar jag. Planering!

Jag behöver börja rensa bland fotona på min dator, få lite ordning och samla ihop llite mappar. Jag kommer säkert bjuda på en och annan bild under tiden.

Nu ska jag läsa min bok igen. Jag börjar närma mig slutet nu.




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh, vad kul med köket!

Hur har det gått idag?

Kramar

2010-02-23 @ 20:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback