vad hände...??

Alla som känner mig vet att jag är överdrivet pedantisk med mina kläder. Allt hänger i ordning, högarna ligger i färg och var sak för sig. Jag älskar kläder och skor och kan pilla och fixa med mina garderober länge och väl. NU har jag inga.. jag lever på stänger i lådor och i flyttkartonger. Det är skit jobbigt.

Rummet som för tillfället är min garderob ska dessutom bli Ellas rum och snart börja fixas till. Jag måste lösa detta, för allas trevnad. Så här kan vi inte ha det..

mina stänger och flyttlådorna som inet packats upp med kläder och skor!

Denna kanske.. pax garderob med skjutdörrar från Ikea.
Det får bli att spara lite så jag får ordning på kaoset.

Kommentarer
Postat av: Carolina - Mamma till Minna

De där pax-garderoberna är snygga.. :-)



Sv: Jag jobbar som förskollärare. Tog min examen för 3,5 år sedan och har jobbat på samma ställe sedan dess. Jag ska bara jobba 4 månader nu, alltså året ut. Sen ska jag vara hemma med Minna igen. Så det känns helt ok att gå tillbaka och jobba lite. Vi har tänkt att Minna ska börja på förskolan i augusti nästa år. :-)

2010-08-30 @ 21:08:09
URL: http://livetmedlina.blogg.se/
Postat av: Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥

Åh, jag är jätte dålig på att hålla ordning på mina kläder. att städa min garderob kan kännas lite meningslöst då jag lika snabbt har dragit fram allt och allt ligger i en hög igen...ser att Edvin har ärvt detta från mig, och även det med att kunna byta om ofta ;)



Tack! Själv vet jag inte om jag blev 100 nöjd med utseendet. Lite trist är det att man nästan inte kan ändra något själv. OCh jag är fortfarande lite sur att nästan ingen såg min blogg med det utseende jag hade valt (vit bakgrund bakom texten) ;)



Kramar

2010-08-30 @ 21:12:43
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Anna

Mina kläder ligger i högar...å jag får inte köpa en garderob till för min man...buhu...han tycker jag ska börja slänga ut saker istället. Han förstår inte vad han begär av mig :O

2010-08-30 @ 21:14:06
URL: http://ginnyajag.blogg.se/
Postat av: Janni - Mamma till Emilia ♥

Super snygg va den, jag har bivit lite stökig med mina kläder, vet inte om det beror på att man har blivit mamma. hihi jag har alltid var så ordningsam när det gäller kläder och så! men nu är det lixom så mycket med Emilias kläder!

kramar på er

2010-08-30 @ 21:37:35
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: -Malin & Ella

Jag vet va du menar :)

2010-08-30 @ 22:01:52
URL: http://malinochella.blogg.se/
Postat av: Nova's Mamma

Lever du i en flyttkartong;)

ah fy fan lagom ont asså! Jaaaa valross är bannemig det rätta ordet! Jag har aldrig ammat.. när Nova låg på Neo så gick jag och pumpade var tredje timmaa pga att hon var för liten för att orka äta själv så hon sondmatades ju.. och sen en dag blev jag matförgiftad och det tog totalstop! så har kört med ersättning sen den dagen hon blev utskriven .. fast hade gärna velat amma mkt för att man tappar vikten snabbt!:( men jag har ju nova så det kvittar! ammar du någonting fortfarande? kramar (bodyn kommer nog imorgon då!)

2010-08-30 @ 22:48:22
URL: http://jennieullsater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback