Mer vinter förberedelser!

Idag har vi varit ute på långpromenad, en om dagen är ett måste nu. Jag behöver verkligen försöka komma i form igen. Å nu när jag slutat amma så kan jag ju inte skylla på söt sug längre. Godis, glass och kak förbjud är det som gäller numera. (hur fan ska jag nu fika!!??)
Vi spatserade ner på stan och mötte upp Anna och Alfons för en lunch och lite spaning i butiker. Jag la undan en åkpåse från simpleworld som jag ska köpa i morogn.
Rosa med grått innefoder. Super fin, den kommer passa min mörkgråa sitt del hur bra som helst.

Seda kom Sandra och Sigrid och gick på Kungsmässan med oss, Sigrid köpte pop gummistövlar och jag kollade efter vantar till Ella! En bra dag helt enkelt. Nu är det snart dags för sängen för min del.
Trött mamma!

Kommentarer
Postat av: j

det var så lite så!! vi har haft en toppen dag! du måste verkligen försöka komma ner snart!!

Den åkpåsen ska vi också köpa så fin! vet många som är super nöjda med den!!



kramar på er sötnosar!

2010-08-31 @ 21:06:40
Postat av: Janni - Mamma till Emilia ♥

det var så lite så!! vi har haft en toppen dag! du måste verkligen försöka komma ner snart!!

Den åkpåsen ska vi också köpa så fin! vet många som är super nöjda med den!!



kramar på er sötnosar!

2010-08-31 @ 21:07:19
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥

Vilken fin! Få se om jag behöver köpa åkpåse. Förhoppningsvis så kommer Tore att kunna ligga i mjukliften som är tjock och varm med bara extra filtar... :)



Här är det också slutfikat. I alla fall på veckorna, för fredagsmys och lördagsgodis är fortfarande ett måste ;) Ska fixa ordning min stegräknare också och visa resultat på bloggen på kvällen...kanske du också hänger på och går?



Kramar

2010-08-31 @ 22:04:55
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Melanie

Åh vilken fin en! Den kommer Ella ligga gott i:-)

2010-09-01 @ 11:36:56
URL: http://nartvablirtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback