söndag

I morse leket vi länge på filten. Lilla damen har nämligen upptäckt att hon har händer och att allt ska in i munnen.
Bästa greppleksaken är denna med massa kulor på från babyproffsen



Men i slutändan är ändå händerna roligast att titta och äta på!

Annars lämnade jag man och barn hemma för en stund sedan och åkte och stor handlade. Riktigt lyxigt att få vara själv för en stund. Även om det innebar mathandling. (ja jag tycker det är skönt att få vara utan Ella en stund ibland. Men oroa er inte. Det betyder inte att jag inte tycker om henne) 

Nu ska Henke ställa till med köttfärsås och jag ska vika lite tvätt och ta fram dammsugaren.
Hoppas ni får en mysig söndag.


Kommentarer
Postat av: sandra

Jag tycker också det är skönt att åka och storhandla ensam :-) Rolig leksak hon har, ska nog köpa en åt Edvin!

2010-08-29 @ 18:52:56
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥

Det kan absolut vara skönt att göra saker själv. Tror att såna stunder med egentid bara gör en till en bättre mamma...för man får sakna lite och "ladda batterina" på nytt :)

Kramar

2010-08-29 @ 20:29:18
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback