Onsdag

Idag är ingen vanlig dag. Idag är det Sigrids födelsedag.
Det firas med kalas och tårta hemma hos lilla fia lotta. (Sigrid är Sandra och Jerkers lilla unge)

Världens sötaste Sigrid. Min älskade lilla going.

Men först ska det städas.. JA idag måste vi. De närmaste dagarna är fulla med besök och kalas här hemma. Så det skulle vara trevligt att slippa ha massa damråttor i hörnen då.
På med bärselen och ta fram dammsugaren. (Ella vägrar vara ifårn mitt bröst)

Ska jag vara riktigt ärlig så kommer mamma snart och hjälper mig med toaletterna. Underbara mamma!
Hon får träffa Ella och jag får rent. Alla nöjda och glada.


Kommentarer
Postat av: Jannie

Tusen tack vännen!Man är ju inte direkt lammkött längre...

Då hörs vi i nästa vecka o tar en runda med vagnarna! Hälsa o gratta lilla Sigge så mycket.

Ha en underbar dag!

Kramar

2010-08-04 @ 09:14:28
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback