Liten tjej bestämmer!

Ella har sovit en JÄTTE lång middag idag. Får väll se hur bra den här kvällen blir. MEN jag kan ju inte mycket göra. Man kan ju inte direkt hålla en bebis på 2 månader vaken. Ella bestämmer hur hon vill sova helt enkelt.

Vid lunch mötte vi upp carro för en fika. Muffins och latte. Bra lunch.. vi hämtade ut ett paket på lindex med bas linnen till ella, De var slut i butik men gick att bestlla på nätet. Bra med internett shopping ibland.

Snart ska vi ge oss iväg en snabbis igen. Jag fick ju presentkort av mannen i födelsedags present. Nu har jag hittat vad de ska gå åt till. Visar er sedan.


Mitt lilla söta troll!

Kommentarer
Postat av: josefine esser

mmmmm jag håller med dig carro....

TROLLUNGE TROLLUNGE TROLLUNGE...men en väldigt¨söt sådan..precis som min mammma...om henke säger jag inget vill ju inte förolämpa nån av dem =) hahhaha....

tänker på er, glöm inte att mitt erbjudande fortfarande står kvar...

massa massa kramar.....

2010-08-12 @ 16:13:00
Postat av: josefine esser

som sin mamma..ska det ju vara även om min mamma också e söt..hahahhaha

jag e nog lätt förvirrad

2010-08-12 @ 16:13:53
Postat av: carro

tack för idag.sysnd att jag var tvungen att hämta nino så snabbt men det går fler tåg. avis på ella som fick den söta bodyn =P hoppas att du hittade ngt fint till dig själv =)

2010-08-12 @ 17:33:00
URL: http://misslin.blogg.se/
Postat av: Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥

Fina Ella! Och det går nog inte att rucka på en bebis sömnrutiner. Även om dom sover massor på dan så behöver det inte betyda att det blir en "dålig" natt. Har läst någonstans att jämn sömn ger bäst sönn :)

Kramar

2010-08-12 @ 18:17:08
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: carina

Ååh, vad ska presentkortet gå till?! nyfiken



Jaa, rosorna hade de på ICA Maxi och de kostade bara 19.90kr/st. Fanns i olika färger! De hade fått in flera olika fina andra blommor också! :)

2010-08-12 @ 20:08:37
URL: http://carinadenfina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback