Dagen!


Stora killen

Ella och Anna gillade Ludvigs babygym.

Gud vad jag längtar tills Ella kan åka gåstol.. jätte bekvämt =)

Man måste ta sig en napp efter allt busande!
Imorse åkte vi till Frida och Ludvig för frukost. Ellinor och lilla Anna var också med. Vi hade en riktigt trevlig stund, jag tror vi lyckade hålla alla bebisar sovande samtidigt i hela 20 minuter. De är fan inte dåligt.
Anna och Ella är i stort sett lika gamla det skiljer ungefär 2 veckor. Dom är lixom på samma nivå, Brötas Ludvig leker lite mer och tycker mest att de där tjejerna på golvet är ganska tråkiga. Men snart kommer han jaga dom, flörtig som han är lär han få en kyss eller tre.


Anna och victor
Efter frukost ville vi ha kaka så det blev kaffe och kladdkaka hos Jannie och Victor.
Anna var med och flörtade med de små. Sötnosarna.

Hoppas ni har haft en bra dag.

Kommentarer
Postat av: -Malin & Ella

2010-08-25 @ 22:22:31
URL: http://malinochella.blogg.se/
Postat av: -Malin & Ella

Sjutton också, min kommentar försvann!!!



Den gåstolen har Ella hemma, hon gillar den jättemycket, en sån borde ni skaffa er till er Ella sen.. Snart skall ni ha dop va? Ella döps den 11. Skall beställa smörgåstårtor och bjuda på tänkte vi.. Ser fram emot dagen :)

Va har ni tänkt er?



Ja hoppas bilderna blir bättre, jag vill ha Ella i en canvastavla ovanför soffan i svartvitt då :D

2010-08-25 @ 22:25:16
URL: http://malinochella.blogg.se/
Postat av: sara - mamma till wilda

Men fatta hur hon kommer köra loss i den. Livsfarligt ju hahaha

2010-08-25 @ 22:26:56
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: ellenojag

VIlken härlig dag, mamma/bebis träffar e så jäkla mysiga!! Skönt att allt kom fram ordenligt och snabbt! Ja, kunde inte låta bli att slå in det i det där söta pappret ;)

shoppingrundan va sådär... hade förväntat mig mycket mer,men det brukar ju vara så, när man är laddad och vill shoppa så hittar man inte så mycket!



sov så gott! kram

2010-08-26 @ 00:16:48
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥

Underbart att börja dagen med frukost tillsammans med vännerna och "bebisbus" :) Jag minns hur jag längtade till Edvin skulle springa runt i gåstolen med...och kunna sitta själv, och kunna stå, och krypa...men Tore hoppas jag att tiden ska stå mer still ;)

Kram

2010-08-26 @ 08:48:12
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback