Bortskämd liten Ella

När man är liten och söt blir man bortskämd av allt och alla.


Sandra och Sigrid shoppade den ur söta klänningen från Zara, Samuel och Pernilla shoppade det fin fina kittet från Lego och Sandras mamma skämmde bort damen med jätte sött rosa kitt och minnie body!


På gå gatan i Ystad har de en super söt barn affär där shopade vi en bodusuit från metoo och en jätte gullig body från name it och ett par lila byxor som också kommer från metoo.

I höganas har de en sport outlet, där fick damen sin första adidas drss. Är den inte hur cool som helst?
Den med converse till.. tuffaste tjejen i stan!


Till mig blev det ett par nya låga stövlar. Turkosa och ur sköna!!
Söta va?

Nu ska jag vika tvätt och plocka lite innan jag ska natta lilla damen!

Kommentarer
Postat av: Janni - mamma till Emilia <3

Ja det är klart att dom ska vara bortskämda när dom

är små :) så fint allt till lilla sessan!!

gick det bra att sova borta? somnar hon bätre på kvällarna nu?



ja vi måste absolut ses när ni kommer ner nästa gång, väla är inte så spännade!! :)



kramar på er

2010-08-01 @ 22:00:26
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: ellenojag

Det är bara bra med oss! låter som om ni haft några riktigt härliga dag i södra Sverige!! o va mycket fint hon fått lilla Ella! Adidas dräkten var ju döö söt!!! kram på er

2010-08-01 @ 22:35:36
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Malena

Vilken cool adidasdress!!



Å de låga stövlarna var verkligen fina! man blir glad av dom! Ska också skaffa något liknande!



Jag kommer fortsätta amma. Ska väl kanske prova att lägga något mål med ersättning per dag för att se om det kna minska min mjölkproduktion. Det är det som är värst egentligen att det alltid rinner eller sprutar kanske man ska säga.

Hoppas kunna helamma ett par månader till men sen kanske bara ha något mål/ dag när han börjar äta annat.

Har fått tips om att blanda maten med bröstmjölk i början (om man har pumpat ur) Tror jag ska prova det när jag ska introducera maten.



Kram!

2010-08-01 @ 22:56:25
URL: http://malenasplace.blogg.se/
Postat av: Melanie

Åh vad mkt fint, det finns så mycket sött där ute till tjejer:-)

2010-08-02 @ 07:12:47
URL: http://nartvablirtre.blogspot.com
Postat av: Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥

Vilka fina kläder! Och adidas dressen var hur söt som hellst :) Lilla Ella kommer absolut att vara den tuffaste tösen (men det är hon ju redan) :)

Kramar

2010-08-02 @ 09:57:03
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback